Mobile

E-kaubanduse jaemüügi veebiplatvorm

Juhtumi ülevaade

Keskmise suurusega jaemüüja, kelle veebimüük oli langustrendis ning klientide rahulolematus suurenes, vajas kaasaegset ja kõrge jõudlusega e-kaubanduse veebiplatvormi. Nende aegunud süsteemil puudusid olulised funktsioonid, mis põhjustas kehva kasutajakogemust, kõrgeid ostukorvist loobumise määrasid ja märgatavat konversioonide vähenemist. Konkurentsis püsimiseks tänapäeva digitaalsel turul oli vajalik täielik veebisaidi uuendus koos täiustatud funktsionaalsuse, kiiruse ja mobiilisõbralikkusega.

Eesmärk

Peamine eesmärk oli arendada skaleeritav ja funktsiooniderikas e-kaubanduse veebisait, mis parandab kasutajakogemust, suurendab konversioonimäärasid ja toetab tulevast kasvu. Uus platvorm pidi pakkuma sujuvat navigeerimist, kiiret laadimiskiirust ja optimeeritud mobiilset jõudlust, et vähendada ostukorvist loobumist ja suurendada müüki.

Frame 49

Tööstuse probleemid

Kuigi Shopify pakub kiiret ja lihtsat seadistamist, on sellel piirangud paindlikkuse, skaleeritavuse ja pikaajalise kuluefektiivsuse osas. Selles projektis otsustasime kohandatud veebiplatvormi kasuks, et pakkuda täielikult rätsepatööna loodud lahendust, mis vastas jaemüüja ainulaadsetele vajadustele.

Peamised väljakutsed, mis nõudsid kohandatud lahendust

  • Klientide ootused sujuvale ostukogemusele
    Shopify pakub eelvalmis kujundusmalle, kuid need ei võimalda süvitsiminevat kohandamist. Meie klient vajas kõrgelt personaliseeritud UI/UX-d, mis suurendaks kasutajate kaasatust kõigis seadmetes, pakkudes kiiret, intuitiivset ja brändikeskset kogemust.
  • Reaalajas laoseisuhaldus ja tellimuste töötlemine
    Kohandatud taustasüsteem võimaldas meil integreerida täiustatud laoseisu jälgimise ja automatiseerimise, tagades reaalajas laoseisu uuendused ja sujuva tellimuste täitmise. Shopify standardne laohaldussüsteem ei olnud kliendi vajaduste jaoks piisavalt paindlik.
  • Tõusvad kliendi omandamiskulud ja konversioonide optimeerimine
    Konkurentsi suurenedes on klienditeekonna optimeerimine kriitilise tähtsusega. Kohandatud platvorm võimaldas meil rakendada jõudluse optimeerimist, personaliseeritud ostukogemusi ja dünaamilisi kampaaniaid, mida Shopify jäik struktuur ei suutnud toetada.
  • Konkurents suurte turuplatsidega
    Erinevalt Shopifyst, mis tugineb sageli kolmanda osapoole rakendustele funktsionaalsuse lisamiseks, pakkus meie kohandatud platvorm täielikku kontrolli selliste funktsioonide üle nagu SEO optimeerimine, täiustatud analüütika ja ainulaadne tooteesitlus – andes meie kliendile konkurentsieelise.
  • Nõudlus unikaalsete ja skaleeritavate funktsioonide järele
    Shopify ökosüsteemil on piirangud kohandatud töövoogude, integratsioonide ja taustaprotsesside osas. Meie klient vajas skaleeritavat süsteemi, mis toetaks kohandatud hinnamudeleid, keerukaid tootekonfiguratsioone ja sujuvat integreerimist olemasolevate ärilahendustega – midagi, mida ainult kohandatud platvorm võimaldas.

Eelis, mida pakub platvormi loomine nullist

Kaasaegne jaekaubandus läbib digitaalse transformatsiooni, kus ettevõtted peavad end eristama parema kasutajakogemuse, suurema jõudluse ja paindlikkuse kaudu. Valides Shopify asemel kohandatud veebiplatvormi, tagasime, et meie klient omab täielikku kontrolli oma e-kaubanduse ökosüsteemi üle, vältides kolmanda osapoole sõltuvusi, kalleid lisandmooduleid ja platvormipõhiseid piiranguid.

Tehnoloogiapakk ja rakendamine

Arendasime kohandatud e-kaubanduse platvormi, kasutades järgmisi tehnoloogiaid:

  • Frontend: React.js koos Next.js-iga serveripoolseks renderdamiseks ja optimaalseks SEO-ks
  • Backend: Node.js koos Expressiga, pakkudes skaleeritavat API arhitektuuri
  • Andmebaas: MongoDB paindliku tootekataloogi haldamiseks
  • Makse töötlemine: Stripe integratsioon koos pettuste tuvastamise võimalustega
  • Majutamine: AWS infrastruktuur koos automaatse skaleerimisega liikluse kõikumiste haldamiseks
  • CDN: Cloudflare ülemaailmseks sisu edastamiseks ja DDoS-kaitseks

Õige tehnoloogiapaki valimine tagas nii kohese funktsionaalsuse kui ka pikaajalise skaleeritavuse. Meie arendustiim analüüsis põhjalikult kliendi spetsiifilisi vajadusi enne nende tehnoloogiate soovitamist.

React.js valiti selle komponendipõhise arhitektuuri tõttu, mis võimaldas luua kõrgelt taaskasutatavaid UI-elemente ja lihtsustada hooldust. Next.js pakkus SEO eeliseid serveripoolse renderdamise kaudu, lahendades ühe kliendi suurima murekoha – orgaanilise liikluse vähenemise.

Frame 50

Protsess

Meie arendusprotsess järgnes järgmistele võtmefaasidele:

  • Põhjalik äriline analüüs ja nõuete kogumine
  • UX/UI disain koos klienditeekonna kaardistamisega
  • Agiilne arendus kahe nädala pikkuste sprintidega
  • Pidev integratsioon ja automatiseeritud testimine
  • Järk-järguline juurutamine, et minimeerida ärikatkestusi
  • Personali koolitus ja teadmiste edasiandmine
  • Pärast käivitamist toimuv optimeerimine

Projekt algas kahe nädala pikkuse avastusfaasiga, mille käigus meie ärianalüütikud viisid läbi sidusrühmade intervjuud, analüüsisid olemasolevaid dokumente ja uurisid konkurentide platvorme.

Arendus toimus kahe nädala sprintidena, kus iga sprindi lõpus esitleti valminud funktsionaalsusi sidusrühmadele tagasiside kogumiseks ja kohanduste tegemiseks. See iteratiivne lähenemine võimaldas projekti käigus vajadusel kursimuutusi teha ning tagas, et ärilised prioriteedid olid pidevalt arendusega kooskõlas.

Lahendus

Loodud veebiplatvorm pakkus tervikliku ja sujuva e-kaubanduse kogemuse:

  • Mobiili-, tahvelarvuti- ja lauaarvutisõbralik reageeriv disain
  • Intuitiivne tootelehitsemine täiustatud filtreerimisvõimalustega
  • Lihtsustatud ostuprotsess, mis vähendab hülgamise määra
  • Kliendikonto haldus koos tellimuste ajalooga
  • Integreeritud lojaalsusprogramm, mis soodustab korduvoste
  • Halduspaneel põhjaliku analüütikaga

Uus e-kaubanduse platvorm muutis oluliselt viisi, kuidas meie klient oma veebipoe külastajatega suhtleb. Lahenduse keskmes oli ühtne ja järjepidev ostukogemus kõigis kontaktpunktides, likvideerides varasema süsteemi killustatuse.

Eriti keskendusime mobiilse kasutajakogemuse optimeerimisele – uue mobiiliversiooni laadimiskiirus on alla 2 sekundi, mis on tohutu edasiminek võrreldes varasema 8-sekundilise keskmisega. Ostuprotsessi lühendati viiest sammust kolmele ning lisati intelligentne vormivalideerimine, mis tuvastab vead reaalajas, mitte alles pärast vormi esitamist.

Tulemused numbrites

Ärimuutused ulatusid kaugemale kui pelgalt mõõdikud. Kuue kuu jooksul pärast platvormi käivitamist kasvas e-kaubanduse osakaal ettevõtte kogukäibest 23%-lt enam kui 40%-ni, muutes täielikult ärimudelit. Täiustatud kasutajakogemus tõi kaasa kõrgema kliendi eluea väärtuse – keskmine klient sooritab nüüd 3,2 ostu aastas võrreldes varasema 1,7-ga.

  • 43% vähendatud ostukorvi hülgamise määr
  • 67% paranenud mobiili konversioonimäär
  • 89% kasvanud keskmine tellimuse väärtus
  • 4.8/5 keskmine kliendirahulolu hinnang
  • 52% vähenenud klienditoe päringute arv

Kohandatud mobiilirakenduste arendus

Oleme teie sõnumi kätte saanud ja võtame teiega peagi ühendust.
Sõnum ei ole saadetud.