Mobile

Energiatööstuse Platvorm

Juhtumi ülevaade

Meie klient, piirkondlik kommunaalteenuste pakkuja, kes teenindab üle 500 000 kliendi, seisis silmitsi kasvavate väljakutsetega seoses aegunud infrastruktuuriga ja klientide kasvavate nõudmistega läbipaistvuse järele. Nende olemasolevad süsteemid koosnesid aastakümnete jooksul välja töötatud vanadest rakendustest, mis tekitasid ebatõhusust ja andmete vastuolusid ning takistasid kaasaegsete energiahaldusfunktsioonide rakendamist. Klientide rahulolu skoorid olid langenud vastava tasemeni, kusjuures arveldusvaidlused ja teenusekatkestused tekitasid erilist frustratsiooni.

Tööstuse probleemid

Energiasektor on läbimas põhjalikku ümberkujundamist, mis on ajendatud süsinikdioksiidi vähendamise eesmärkidest, hajutatud energiaressurssidest ja tarbijate muutuvatest ootustest. Traditsioonilised kommunaalteenuste pakkujad võitlevad mitme väljakutsega:

  • Vananev infrastruktuur nõuab olulist moderniseerimist, säilitades samal ajal katkematu teenuse.
  • Taastuvate energiaallikate integreerimine muudab võrguhalduse muutlikuks ja keerukamaks.
  • Kliendid nõuavad üha enam reaalajas tarbimisandmeid, läbipaistvat arveldust ja säästvaid energiavõimalusi.
  • Õigusaktidele vastavuse nõuded arenevad jätkuvalt, mistõttu on vaja paindlikke süsteeme, mis suudavad kiiresti kohaneda.

Need kogu tööstust hõlmavad väljakutsed muutsid meie kliendil kiireloomuliseks oma tehnoloogilise aluse ümberkujundamise, et püsida konkurentsivõimelisena ja vastata klientide muutuvatele vajadustele.

Energy 1 (1)

Tehnoloogia virn ja juurutamine

Töötasime välja tervikliku energiahaldusplatvormi, kasutades:

  • Frontend: nurkraamistik tundlike veebirakenduste jaoks ja React Native mobiilirakenduste jaoks
  • Taustaprogramm: Java Spring Boot mikroteenuste arhitektuur modulaarsuse ja mastaapsuse tagamiseks
  • Andmebaas: TimescaleDB aegridade andmete jaoks ja
  • PostgreSQL relatsiooniandmete jaoks
  • Integratsioon: Apache Kafka andmete reaalajas voogesitamiseks ja sündmuste töötlemiseks
  • Turvalisus: mitmekihiline lähenemine krüptimise, autentimise ja pideva jälgimisega
  • Hosting: hübriidpilvearhitektuur, mis kasutab Microsoft Azure'i esmaste toimingute jaoks ja kohapealseid süsteeme kriitilise infrastruktuuri jaoks

Platvorm loodi modulaarse lähenemisviisiga, mis võimaldab komponentide isoleerimist ja sõltumatut skaleerimist nõudluse mustrite alusel. Selline arhitektuur võimaldas kohaneda muutuvate nõuetega ilma kogu süsteemi häirimata.

Protsess

Selle keeruka lahenduse pakkumiseks kasutasime struktureeritud, kuid kohanemisvõimelist lähenemisviisi:

Projekt algas põhjaliku avastamise etapiga, mis hõlmas huvirühmade intervjuusid, süsteemiauditeid ja regulatiivsete nõuete analüüsi. Moodustasime funktsionaalsed meeskonnad, mis ühendasid meie tehnilised eksperdid kliendi domeenispetsialistidega, et tagada kogu projekti jooksul ühtlus.

Arendus järgis etapiviisilist lähenemist, eelistades suure väärtusega komponente koos järkjärgulise väljalasega. Iga etapp hõlmas ranget testimist, keskendudes eelkõige turvalisusele, jõudlusele koormuse all ja integreerimisele olemasolevate süsteemidega. Andmete migreerimine kujutas endast märkimisväärset väljakutset, mis nõudis hoolikat planeerimist ja elluviimist, et edastada aastakümnete pikkused kliendi- ja tegevusandmed.

Energy 2

Lahendus

Rakendatud energiaplatvorm pakub laiaulatuslikke võimalusi neljas põhivaldkonnas:

  • Kliendikogemus: iseteenindusportaal ja mobiilirakendus, mis pakub reaalajas kasutusandmeid, tarbimismustreid, maksete töötlemist ja teenuste haldamist. Liides kasutab intuitiivseid visualiseerimisi, mis aitavad klientidel oma energiakasutust mõista ja säästmisvõimalusi tuvastada.
  • Võrguhaldus: täiustatud seire- ja juhtimissüsteemid jaotusvõrkudele, integreerides SCADA süsteemid ennustava analüütikaga, et optimeerida võrgu jõudlust. Automaatne rikete tuvastamise ja eraldamise võimalused vähendavad katkestuste kestust, tuvastades probleemid ja suunates võimalusel toite ümber.
  • Energiaanalüüs: masinõppealgoritmid analüüsivad tarbimismustreid, ilmaandmeid ja võrgu jõudlust, et prognoosida nõudlust, tuvastada ebatõhusust ja soovitada optimeerimisi. Need teadmised juhivad nii operatiivseid otsuseid kui ka strateegilist planeerimist.
  • Tööjõuhaldus: hooldusmeeskondadele mõeldud väliteenuste optimeerimise tööriistad, sealhulgas marsruudi planeerimine, varude haldamine ja mobiilne juurdepääs tehnilisele dokumentatsioonile. See komponent sisaldab liitreaalsuse võimalusi, et abistada tehnikuid keeruliste remonditööde tegemisel.

Tulemus numbrites

Platvormi mõju on muutunud mitmes mõõtmes:

  • 42% vähem arveldusvaidlusi tänu suuremale läbipaistvusele ja täpsusele
  • Parema tuvastamise ja reageerimise tõttu väheneb keskmine katkestuste kestus 28%.
  • 19% paranemine tippkoormuse juhtimisel nõudlusele reageerimise programmide kaudu
  • Kliendi iseteeninduse kasutuselevõtt 67% suurenes, vähendades kõnekeskuse mahtu
  • Rutiinse hoolduse jaoks kuluv aeg väheneb 35%.
    22% tegevuskulude vähenemine tänu automatiseerimisele ja tõhususe kasvule
  • Klientide rahulolu skoori 31% tõus kuue kuu jooksul pärast juurutamist

Kohandatud mobiilirakenduste arendus

Oleme teie sõnumi kätte saanud ja võtame teiega peagi ühendust.
Sõnum ei ole saadetud.