Mobile

Reisimise platvorm

Juhtumi Ülevaade

Reisitööstus tugineb sujuvatele kogemustele, kuid paljud ettevõtted maadlevad aegunud broneerimissüsteemide, killustatud kliendihalduse ja ebatõhusa maksete töötlemisega. Meie klient, keskmise suurusega reisibüroo, seisis silmitsi operatiivsete kitsaskohtadega, mis viisid kaotatud broneeringute, pettunud klientide ja langevate tuludeni.

Nende väljakutsete lahendamiseks arendasime välja kohandatud reisiplatvormi, mis lihtsustas broneerimisprotsessi, reisikorralduse haldust ja kliendisuhete juhtimist. Tänu intuitiivsele mobiilikesksele kasutajaliidesele, reaalajas saadavuse jälgimisele ja turvalisele makseintegratsioonile muutis uus platvorm nende tegevuse oluliselt tõhusamaks ning parandas kliendirahulolu.

Tööstusprobleemid

Reisitööstus läbib kiiret digitaalset ümberkujundamist, kuid paljud ettevõtted toetuvad endiselt vananenud süsteemidele, mis aeglustavad nende tööd. Peamised väljakutsed hõlmavad järgmist:

1. Killustatud broneerimissüsteemid

Enamik reisibüroosid kasutab mitmeid kolmandate osapoolte tööriistu lendude, hotellide ja tegevuste broneerimiseks, mis viib andmesalvedeni ja ebatõhususeni. Ilma tsentraliseeritud süsteemita muutub broneeringute ja kliendieelistuste haldamine keeruliseks ja aeganõudvaks.

2. Kliendiootused personaliseeritud kogemuste osas

Kaasaegsed reisijad ootavad reaalajas uuendusi, kohandatud soovitusi ja sujuvat reisikorralduse haldust. Traditsioonilised süsteemid ei suuda pakkuda dünaamilist ja isikupärastatud reisikogemust, muutes ettevõtetel klientide hoidmise keeruliseks.

3. Makse- ja turvariskid

Rahvusvaheliste maksete töötlemine toob kaasa pettuseriskid, vastavusnõuded ja tehingute viivitused. Turvaliste ja kasutajasõbralike makselahenduste puudumine võib kliente broneeringute lõpuleviimisest eemale peletada.

Travel 2 (1)

Kasutatud Tehnoloogiad

Kõrge jõudlusega, skaleeritava ja kasutajasõbraliku reisiplatvormi loomiseks kasutasime kaasaegseid tehnoloogiaid, mis vastavad tööstuse vajadustele:

Frontend Tehnoloogiad

  • HTML5 & CSS3 – Tagasid reageeriva ja visuaalselt atraktiivse disaini.
  • React Native – Võimaldas sujuva mobiilikogemuse ühe koodibaasiga nii iOS-i kui ka Androidi rakendustele.

Backend Tehnoloogiad

  • Node.js koos Expressiga – Lõime kiire ja skaleeritava API broneerimisprotsesside haldamiseks.
  • MySQL – Kasutati turvaliseks ja struktureeritud kliendi- ja broneerimisandmete salvestamiseks.

Klienditugi ja CRM-integratsioon

  • Tehisintellektil põhinevad vestlusrobotid – Automatiseerisid kliendipäringuid ja vähendasid vastamisaega 45%.
  • CRM-integratsioon – Võimaldas isikupärastatud reisisoovitusi ja kliendihalduse jälgimist.

See võimas tehnoloogiline lahendus tagas skaleeritavuse, jõudluse ja kasutajasõbralikkuse, vastates nii klientide kui ka ettevõtte vajadustele.

Arendusprotsess

Kohandatud reisiplatvormi väljatöötamine nõudis struktureeritud mitmefaasilist lähenemist, et tagada optimaalne funktsionaalsus ja kasutajakogemus.

1. Nõuete analüüs

Koostöös kliendiga kaardistasime olemasoleva süsteemi kitsaskohad ja määratlesime uue platvormi põhifunktsioonid. Meie uurimistöö keskendus:

  • Kasutajate ootustele sujuva broneerimiskogemuse osas.
  • Ettevõtte vajadustele automatiseerimise ja tööprotsesside efektiivsuse tõstmiseks.
  • Turvalisuse ja vastavuse nõuetele tundlike kliendiandmete töötlemisel.

2. UX/UI disain

Meie disainitiim keskendus intuitiivse ja mobiilisõbraliku kasutajaliidese loomisele, mis optimeeris:

  • Otsingu- ja broneerimisprotsesse.
  • Reisiplaani kohandamist.
  • Turvalisi maksetehinguid.

3. Platvormi arendus

Lõime reaalajas broneerimismootori, mis sünkroniseerus hotellide ja lennufirmade API-dega, et kuvada hetke saadavus ja hinnad. Muud põhifunktsioonid hõlmasid:

  • Automatiseeritud reisiplaanide haldamist sujuvaks reisimiskogemuseks.
  • Integreeritud turvalisi makselahendusi, et võimaldada koheseid broneeringuid.

4. Testimine ja optimeerimine

Enne platvormi turule toomist viisime läbi:

  • Jõudlustestid, et tagada kiired laadimisajad.
  • Turvaauditid, et vältida võimalikke haavatavusi.
  • Kasutajakogemuse (UX) testid, et täiustada funktsionaalsust.

5. Rakendamine ja tugi

Pärast platvormi käivitamist pakkusime:

  • Jätkuvat monitooringut jõudluse ja töökindluse tagamiseks.
  • Tehnilist tuge probleemide lahendamiseks.
  • Regulaarseid uuendusi uute funktsioonide ja täiustuste lisamiseks.

Selle struktureeritud protsessi abil suutsime tarnida vastupidava ja tulevikukindla lahenduse, mis parandas oluliselt äriprotsesse ja kasutajakogemust.

Travel 1 (1)

Lahendus

Meie kohandatud reisiplatvorm pakub reisibüroodele terviklikku lahendust broneeringute, kliendisuhete ja maksete tõhusaks haldamiseks.

Lihtsustatud broneerimishaldus – Platvorm on integreeritud reaalajas lennufirmade ja hotellide API-dega, võimaldades reisijatel otsida, võrrelda ja broneerida mugavalt.

Parendatud kliendikogemus – Kasutajad saavad luua ja muuta isikupärastatud reisiplaane, saada reaalajas reisiteateid ning kasutada ööpäevaringset kliendituge.

Turvaline ja sujuv maksete töötlemine – Integreeritud mitmed makselüüsid kiirete ja turvaliste tehingute tagamiseks, vähendades ostukorvi hülgamise määra.

Optimeeritud äriprotsessid – Reisibürood saavad hallata broneeringuid, jälgida kliendieelistusi ning automatiseerida järelteavitusi ja turunduskampaaniaid.

Skaleeritav ja mobiilisõbralik – Kujundatud mobiili-esimesena, tagades sujuva kasutuskogemuse kõigis seadmetes.

Tulemused numbrites

Uue reisiplatvormi mõju oli kohene ja mõõdetav, tuues märkimisväärseid parandusi peamistes ärimõõdikutes:

  • 50% kiirem broneerimisprotsess – Automatiseeritud süsteemid vähendasid käsitsi tehtavat tööd ja suurendasid tõhusust.
  • 65% kasv mobiilsete broneeringute arvus – Mobiilisõbralik liides suurendas kasutajate kaasatust ja konversioonimäärasid.
  • 30% vähenemine ostukorvi hülgamises – Sujuv makseprotsess parandas kliendi hoidmist.
  • 40% tõus kliendirahulolus – Reaalajas värskendused, reisiplaani haldus ja tehisintellekti-põhine tugi täiustasid üldist reisikogemust.

Kohandatud mobiilirakenduste arendus

Oleme teie sõnumi kätte saanud ja võtame teiega peagi ühendust.
Sõnum ei ole saadetud.