it_outsorce_header_image it_outsorce_header_imageMobile

Põhjused, miks ehitada oma kohandatud CRM-tarkvara

HRM lahendused

CRM on tööriist, mis on loodud müügi, turunduse, potentsiaalsete ja olemasolevate klientidega töötamise automatiseerimiseks.

HRM on personalijuhtimise, personaliotsuste, töötulemuste hindamise, motivatsiooni, puhkuste ajakava, koolituse, personali reservi loomise tööriist.

people_window_image people_window_imageMobile

CRM ja personalijuhtimise komponendid

Järgmine arhitektuur on põhimõtteliselt kasutusel programmides:

  • Platvorm, mis sisaldab programmi põhifunktsionaalsust.
  • Andmehaldus - andmebaasid, vahendid nendega töötamiseks.
  • Komponendid ja moodulid, sealhulgas tarkvaralahendused, mis on vajalikud üksuste tööks, aruannete arendamiseks jne.
  • API-tööriistad, mis on vajalikud andmevahetuse korraldamiseks ettevõtte veebisaidiga (tagasiside, veebipoe müük) ja erineva tarkvaraga, mida ettevõttes kasutatakse (laohaldus, raamatupidamine).
  • Mobiilirakendused. Need on vajalikud töötajate kaugtöö korral (levitajad, kullerid).

CRM (Kliendisuhete haldus) tähendab ka veebipõhist andmebaasi, mis töötab automaatselt ja säilitab müügikäibe ajaloo. CRM-i abil saab ostujuht teada, milliselt müüjalt ta kaupu osta vajab. CRM ühendab andmeeskonna, müügimeeskonna ja ostujuhi. CRM-i õige kasutamine tagab maksimaalse kasumitaseme. Pilvepõhine CRM (Kliendisuhete haldus) tööriist on üsna lihtne, kuna müügi-, turundus- ja kliendiabi ärivprotsesside koormav osa on lihtsalt barbariseeritud. Pilvepõhine CRM teeb teabe jagamise lihtsaks ja automatiseerituks, võimaldades kõigil meeskonnaliikmetel samale lehele jõuda ja seal püsida. Kliendisuhete halduse (CRM) tarkvara on hädavajalik kasvava ettevõtte korral (kui ettevõtte kasv on lihtsalt vaatevinklist). CRM hoiab ka kirjeid müügi, potentsiaalse müügi, ülesannete ja järelmeetmete kohta, mis vajavad järelmeetmeid. Enamik müügimehi hoiab oma kontaktandmeid, motiveerides neid eesmärkide ja igapäevaste ülesannete tõttu ning säilitades hädavajaliku teabe käepärast müügi eesmärgil. Müük on alati olnud ettevõtte elutähtis osa, seega on arusaadav, miks meil on kättesaadaval sadu CRM-programme, alates programmidega, mis sisaldavad vaid märkmeid ja arvutustabeleid, ning lõpetades palju keerukamate süsteemidega.

HRM (Inimressursside haldus) tähendab veebipõhist andmebaasi, mis töötab automaatselt. See hoiab töötaja sisselogimise ja väljalogimise aja logimise üksikasju. Süsteem on portaalipõhine integreeritud Inimressursside Äritarkvara.

HRM hõlmab kõiki inimressursside halduse käitumisviise Interneti kaudu, erinevalt teistest personalihalduse toodetest, kus Interneti tugi on lisatud ainult läbivaatamiseks ja kus tootetugi, lihtsalt HR-moodul, on kavandatud mitmekesiste HR-moodulite ja ärinõuete toetamiseks rikaste Interneti ja ärinägemusega, mis hõlmab inimhaldust parimate tavade alusel.

Doing Icon2

OSKI lahendused arendavad oma CRM/HRM-süsteemi, mis on kiire kasutuselevõtuga erinevates tööstusvaldkondades.


Meil on hea meel pakkuda oma süsteemi klientidele ja kohandada seda vastavalt kliendi vajadustele

 

Leia rohkem