Mobile

Tugisüsteem in OSKI Solutions

Tugisüsteem

Väljakutse

Qdesk 1

Luua veebileht kaubandusliku juurdepääsukontrolli lahenduste pakkujale, mis pakub klientide probleemide kiiret ja mugavat haldamist töötajate poolt. Töötajate tööruum peab sisaldama kanban-tahvlit klientide piletite haldamiseks. Samuti vajab veebileht spetsiifilist posti parserit, et luua kliendi e-kirjast pilet. Lõpuks peaks veebisaidil olema administraatori kontroll, et hallata töötajaid ja saidi seadeid.

Qdesk 2

Lähenemine

Kliendipoolel otsustasime kasutada Vue.js-i, sest see on kergekaaluline raamistik, millel on arendajatele lai valik tööriistu.

Serveri poolel kasutasime ASP.NETi hea turvalisuse ja skaleeritavuse tõttu.

Taustateenuse jaoks kasutasime .NET-töölist, mis rakendab järgmisi vahendeid: posti analüüs, Xero integreerimine ja piletite automatiseerimine.

Põhiomadused

Pic 3

Veebisait võib luua pileti kliendi posti põhjal, samuti võiks parser analüüsida kliendi tagasisidet töötaja lahenduse jaoks. Töötajad saavad pileteid hallata kanban-tahvli kaudu. Lisaks on saidil võimalus saata HTML-kirju klientidele või töötajatele, et teavitada neid mõnest tegevusest. Samuti sisaldab see piletite automatiseerimise vahendeid, et automaatselt liigutada pileteid kanbani sees vastavalt konkreetsetele reeglitele ning teavitada sellest kliente ja töötajaid.

Tulemus

Süsteem loodi klientide tõhusamaks toetamiseks. See sisaldab funktsionaalsust, mis aitab töötajatel lahendada klientide probleeme sõbraliku kasutajaliidese kaudu, arukalt hallata pileteid, kasutades piletite automatiseerimise vahendit, ja integreeruda mõne välise teenusega, näiteks Xero jt.

thx_icon
Thank you!
Oleme teie sõnumi kätte saanud ja võtame teiega peagi ühendust.
Rääkige meile oma businees vajadus või startup ideid.

Meile meeldivad e-kirjad, kui need ei ole turunduslik rämpspost, seega võtke meiega ühendust isegi siis, kui soovite lihtsalt tere öelda! Palun ole kindel, et me ei kasuta sinu e-posti aadressi millegi muu jaoks kui sinu päringule vastamiseks, mitte kunagi. Võtame teiega ühendust 48 tunni jooksul.

Sõnum ei ole saadetud.